Kategooriad

Korduma kippuvad küsimused

1. Kas mööblit on võimalik ka kohapeal näha?

Tegeleme veebikaubandusega ja sellega seoses mööblit oma silmaga näha ei saa. Saame Teid konsulteerida emaili ja telefoni teel.

2. Kas te olete ise mööblitootja?

Mööbel1.ee ei ole ise mööblitootja. Töötame otse tehastega, et tagada parim koostöö tulemus.

3. Kas on võimalik valida ka teisi värvilahendusi?

Saame pakkuda ainult neid värvilahendusi mis lehel väljas. Värvi saab muuta paremal menüüst. Juhul kui seda valikut ei ole on antud toode müügil ainult ühes värvis.

4. Kas on võimalik tellida ka mööblit teistes mõõtudes?

Eritellimusel me mööblit ei valmista. Saame pakkuda ainult nendes mõõtudes mööblit mis meie lehel väljas on.

5. Kas on võimalik muuta köögikomplektide lahendusi?

Kahjuks sellist võimalust me ei paku. Saame pakkuda ainult köögikomplektile võimalust lisakappe juurde tellida.

6. Kas seinakinnitused on kaasas mööbliga?

Ei, tavaliselt ei ole kaasas. Tootja ei oska ennustada, millisel seinal paigaldamine toimub, mistõttu seinakinnituselemendid tavaliselt komplekti ei kuulu ja need tuleb eraldi osta.

7. Kas koostate ka köögiprojekte?

Jah saame Teid aidata köögikappide valikul vastavalt Teie ruumile. Palun saatke oma soovid meie emailile ja vaatame üle.

8. Millised kulud lisanduvad mööbli hinnale?

Hinnad kodulehed on lõpplikud millele juurde midagi ei lisandu. Soovi korral saate tellida tasulise tuppatarne. Lisainfo leiate meie kodulehelt.

9. Kas tooted on kohe saadaval?

Kõik tooted meie veebis on tellimise peale.

10. Milline on garantii?

Pakume 2 aastast tootjagarantiid. Juhul kui midagi juhtub ostetud tootega oleme alati valmis aitama.

11. Milline on tarneaeg?

Tarneaeg on igale tootele erinev. Tarneajad leiate toote pildi alt kirjeldusest.

12. Mida tähendab „365 päeva raha tagasi võimalus“?

Teil on võimalik 365 päeva jooksul oma toote eest raha tagasi saada kui toode vastab tagastustingimustele. Toode peab olema pakendatud originaalpakendisse.

13. Kuidas saab ostu eest tasuda?

Võite tasuda oma ostu eest pangaülekandega, sularahas või pangakaardiga otse kullerile või järelmaksuga.

14. Kas mööbli kohaletoimetamine on tasuta?

Mööbli kohaletoimetamine üle Eesti on tasuta.

15. Kuidas esitada tellimus?

Tellimust saab saata meie lehel lisades toode ostukorvi ning vormistada tellimus vastavalt juhistele. Juhul kui see variant ei sobi võtame tellimusi vastu ka telefoni teel.

16.Kust ma saan informatsiooni oma tellimuse kohta?

Tellimust on võimalik jälgida meie lehel kasutades oma tellimuse numbrit, samuti võite helistada meie kontakttelefonil +372 634 6288 ning küsida oma tellimuse staatuse kohta.

17. Kas arvet saab vormistada ka firma nimele?

Jah, palun märkige oma ettevõtte rekvisiidid tellimuse vormistamisel kommentaaridesse.

18. Kuidas saab tellimust tühistada?

Tellimuse tühistamiseks palun helistage meie infotelefonil +372 634 6288 või saates emaili [email protected].

19. Mis kellaaegadel toimub mööblitarne?

Tarnime mööblit tööpäevadel vastavalt marsruudile. Teavitame alati meie kliente 1 päev enne kauba tarnet kellaaja täpsustamiseks.

20. Kas mööbel tarnitakse tuppa või ukseni?

Tasuta kohaletoimetamine üle Eesti on kliendi ukseni. Kui soovite mööbli tuppatarnet, siis peate lisama tellimuse vormistamisel tuppatarne teenuse mille maksumus on 20 eurot.

21. Mida teha kui olete avastanud praaktoote?

Peale praak - või kahjustatud toote avastamist, palume sellest teada anda esimesel võimalusel saates emaili [email protected]. Kirjeldage olukorda ning palun lisage defektiga tootest pildid. Kohe kui tutvuma meili sisuga vastame Teile ja pakume välja lahenduse. Tavaliselt asendatakse defektiga detailid uutega või pakutakse allahindlust.

22. Mida teha kui soovite mööbli tagastada?

Mööbli tagastamiseks palume informeerida meid tellimusest loobumise soovist telefonil +372 634 6288 või emailil [email protected]. Paneme Teid marsruuti ning kuller tuleb kaubale järgi. Kohe kui kaup tagastatud ning vastab tagastustingimustele kanname Teile raha tagasi 72h jooksul.