Korv

Ostukorv on tühi
  • Profile
  • Soovitud kaubad
  • Cart

Korduma kippuvad küsimused

Tellige

Kuidas ma saan tellida?

Tellimuse saab esitada otse meie veebisaidil. Lisaks on võimalik seda teha, võttes meiega ühendust e-posti aadressil [email protected], helistades telefonil +372 634 6288 või saates meile Facebooki sõnumi.

Kui saadate meile e-kirja või Facebooki sõnumi, märkige palun, millist mööblit soovite osta, ja esitage oma telefoninumber. Võtame teiega ühendust, et arutada teie tellimust.

Kui kaua võtab tellimuste kinnitamine aega?
Tellimused kinnitatakse tavaliselt 1 tööpäeva jooksul.
Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada?

Kui soovite oma tellimuse tühistada, võtke meiega ühendust, saates e-kirja aadressil [email protected] või helistades meile numbril +372 634 6288.

Kui võtate meiega ühendust, palume teil esitada oma tellimuse number või kontaktandmed, mille andsite tellimuse esitamisel.

Kas te väljastate arveid?
Jah, me saame väljastada arveid nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele. Palun märkige tellimuse esitamisel oma ettevõtte andmed kommentaarides.
Kas te pakute vana mööbli äravedamise teenuseid?
Me ei paku vana mööbli äraviimise teenust.
Kas teil on müügisaal või füüsiline kauplus, kus saab mööblit isiklikult osta?

Me oleme veebimööblikauplus, seega ei ole meil füüsilist kauplust ega mööbliesindust.
Kui vajate abi teile sobiva mööbli valimisel või tellimuse esitamisel - võtke meiega julgelt ühendust.

Kohaletoimetamine

Millised on tarnekulud?

Pakume tellimuste tasuta kohaletoimetamist teie koduukseni üle kogu Eesti (sinna, kuhu kaubaveo mikrobussiga pääseb).

Kas on võimalik jälgida oma tellimuse staatust?

Jah, Teil on võimalik jälgida oma tellimuse staatust peale tellimuse kinnitusteabe saamist, sisestades tellimuse numbri, e-posti aadress või telefoninumbri, mida kasutasite tellimuse vormistamisel. Tellimust on võimalik jälgida siin.

Mis kell te tarnite mööblit?
Püüame korraldada teile sobivad tarneajad. Päev enne kohaletoimetamist saate SMS-i kavandatud tarneajaga, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda teile sobivamat aega. Kohaletoimetamise päeval, enne kohalejõudmist, võtab juht teiega ühendust tellimuses märgitud telefoninumbril.
Kas minuga võetakse ühendust enne mööbli kohaletoimetamist?
Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse Teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise kavandatav aeg, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame Teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda välja sobivaim aeg. Kohaletoimetamise päeval teavitab meie kuller klienti saabumisest umbes 30 minutit ette.
Kas kuller toob mööbli tuppa?

Kuller toob mööbli tuppa juhul, kui on tellitud tuppatarneteenus. Juhul kui seda tellitud pole, toob kuller paki tasuta maja välisukseni. Mööbli tuppatarne teenuse saab tellida tellimuse vormistamise ajal. Samuti saab tuppatarne teenuse lisada tellimusele juurde igal ajal enne tellimuse kohaletoimetamist, saates meile e-kiri [email protected] või helistades telefonil +372 634 6288.

Mida tähendab 96-tunnine ja 5 tööpäeva pikkune tarne?

See viitab eeldatavale tarneajale tööpäevades. 96-tunnine tarneaeg kehtib ainult erimärgistatud mööbli puhul, mis tarnitakse selle aja jooksul kindlaksmääratud Eesti linnadesse. Ülejäänud Eestisse kestab nende kaupade kohaletoimetamine kuni 5 tööpäeva. Tarneperioodi arvestatakse alates tellimuse kinnitamise päevast. Kui teil on küsimusi seoses tarnetähtajaga, võtke meiega ühendust aadressil [email protected] või telefonil +372 634 6288.

Kas on võimalik valida täpne tarnekuupäev?

Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise esialgne aeg ja te peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame teiega ühendust tellimuses märgitud telefoninumbril, et leppida kokku sobivam tarnepäev.

Kui kaua võtab mööbli kohaletoimetamine aega?
Tarneaeg sõltub valitud mööblist. Toote kirjelduses on märgitud esialgne tarneaeg tööpäevades, mis arvutatakse alates tellimuse kinnitamise päevast.
Kui mööbel hilineb, millal ma selle kätte saan?

Teavitame oma kliente ette võimalikest tarneviivitustest ja anname hinnangulise tarneaja tellimuses esitatud kontaktandmete kaudu. Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] või telefoni teel +372 634 6288.

Kuidas maksta erineva tarneajaga mööbli eest?
Erinevate tarneaegadega mööbli tarnimisel palume teil maksta ainult selle mööbli eest, mida me sel ajal tarnime.

Maksmine

Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest saab tasuda sularahas või pangakaardiga mööbli kohaletoimetamisel või mobiili- ja pangakaardimaksega (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay), internetimaksega ning enne mööbli kohaletoimetamist pangaülekandega. Lisaks pakume järelmaksu võimalust. Lisainfot järelmaksuga ostmise kohta saab siit.

Millal saate raha tagasi, kui tühistame makstud tellimuse?
Tavaliselt töödeldakse tagasimakseid 1 tööpäeva jooksul pärast maksekorralduse tühistamist.

Tagastamine ja garantii

Kas te annate mööblile tootjagarantii?
Kogu mööblile antakse 24-kuuline garantii, välja arvatud juhul, kui tootja annab pikema garantii. Garantiiaeg algab päevast, mil me tarnime mööbli.
Kuhu ma peaksin pöörduma ja millist teavet peaksin esitama seoses mööbli defektiga?

Kui olete saanud defektiga mööbli, saatke meile e-posti aadressil [email protected] fotosid või muud visuaalset materjali (näiteks video). Meie garantiiosakond hindab olukorda ja võtab teiega ühendust võimalike lahenduste leidmiseks.

Kui kaua ma pean ootama garantiiosasid?
Garanteeritud varuosade tarneaeg on tavaliselt 15-45 kalendripäeva. Täpne tarneaeg sõltub igast tarnijast eraldi.
Mis siis, kui ma tahan mööblit tagasi saata?

Mööbli tagastamise soovist palume teada anda meili teel [email protected], telefonil +372 634 6288. Tagastamise tingimustega tutvumiseks tutvu siit.

Mida tähendab 365-päevane tagastusõigus?

365-päevane tagastusõigus tähendab, et kui te ei ole oma kvaliteetse tootega 100% rahul, võite selle 365 kalendripäeva jooksul tagastada. Tagastatud mööbel peab olema originaalpakendis ja seda ei ole kokku pandud. Lisateavet tagastamispoliitika kohta leiate siit.

Täiendavad küsimused

Millised mööbliesemed on teil laos?

Hetkel saadaval olevad mööbliesemed leiate meie veebilehe müügiosakonnast, kuhu saate siseneda siit.

Kas te valmistate eritellimusmööblit?
Me ei valmista mööblit eritellimusel, kuid saame aidata teil valida mööblit meie pakutavast sortimendist.
Kas on võimalik valida mööblile teistsuguseid värve kui need, mis on veebilehel loetletud?
Iga mudeli puhul on esitatud saadaval olevad mööblivärvid. Kui te ei näe valitud mööbli värvivalikuid, tähendab see, et see on saadaval ainult veebisaidil näidatud värvides.
Kas mööbel saabub juba kokkupanduna?
Mööbel tarnitakse tavaliselt kokkupanemata kastides, kuid kokkupaneku juhised ja riistvara on mööblile lisatud.
Kas te panete mööblit kokku?

Me ei pane mööblit ise kokku, kuid saame soovitada mööbli kokkupanemise spetsialiste, kellega teeme koostööd. Nende kontaktid leiate siit.

Mis on „Hea hinna garantii“?

„Hea hinna garantii“ kehtib kogu meie veebipoes müüdava mööbli kohta. Kui leiate sama toote odavamalt mõnest teisest Eestis tegutsevast veebipoest, sobitame hinnad ja toimetame kauba tasuta kohale kogu riigis. Lisateavet „Hea hinna garantii“ kohta leiate siit.

Miks saab osta ainult ühtlase arvu mööblit?
Teatavate mööbliesemete minimaalne tellimiskogus sõltub mööblitootjast. Mõned tootjad pakendavad oma mööbliesemed ainult paarisarvudena karbi kohta, seega saab nende tooteid osta ainult paarisarvudes.
Kas te saate mulle teada anda, kui mõni mööbel on taas laos?
Jah, kui te ei saa soovitud mööblit osta, saate tellida meeldetuletuse, mis teavitab teid kohe, kui soovitud toode on taas laos.
Kas mööbli seinale kinnitamiseks vajalikud elemendid kuuluvad tootepaketti?
Ei, kruvid seinale kinnitatud või riputatud mööbli kinnitamiseks ei kuulu tootepaketti, seega peate need eraldi ostma. Iga seina jaoks on vaja erinevat tüüpi kruvi või isegi erinevat puurimissügavust. Valige mööbli kinnitusriistad vastavalt mööbli kaalule ja seina tüübile, kas see on valmistatud krohvist, telliskivist, puidust jne. Turvalisuse ja kvaliteedi tagamiseks valige ainult kruvid, mis sobivad konkreetsele seinatüübile.
Kas te müüte madratsitega voodeid?
Osa meie valikus olevatest vooditest müüakse koos madratsitega. Seda, kas teie valitud voodi müüakse koos madratsiga, saate vaadata toote spetsifikatsioonist.