Kategooriad

Tarneinfo

Taste kohaletoimetamine

Kõik tellimused tarnitakse üle Eesti teie koduni tasuta (kaubikuga ligipääsevate kohtadeni). €20 eest on võimalik juurde tellida tuppatarne teenus.

Meie enda spetsialiseeritud transport

Tarnime mööblit ainult meie oma kullerite ja tarnspordiga mistõttu omame täieliku vastutust tellitud kauba üle kuniks see jõuab teie koju.

Kohaletoimtamine sobival ajal

Me püüame alati organiseerida tarne teile sobival ajal. Meie logistik võtab kliendiga ühendust üks päev enne tarnet, et täpsustada täpsem tarneaeg. Tarnepäeval teavitab meie kuller klienti saabumisest umbes 30 minutit ette.

Maksmine kauba kättesaamisel

Ettemaks ei ole vajalik. Tellimuse saabudes on võimalik tasuda otse kullerile sularahas või kaardiga. Samuti on saadaval järelmaksuvõimalused.

Tarneaeg

Toote keskmine tarneaeg on välja toodud toote all kirjelduses ning seda arvestatakse tellimuse kinnitamise päevast alates. Kui tellimus on kinnitatud ja selle täitmine on alanud, teavitame teid sellest telefonikõne, e-kirja ja SMS-sõnumi teel. Tingituna tellimuste vähemusest saartele võib kujuneda tarneaeg saartele oodatust pikemaks. Mööbel tarnitakse koheselt kui marsruut on täitunud. Informeerime iga tellimuse tarne osas eraldi. Siin saate jälgida oma tellimuse olekut.

Mööbli kokkupanemise teenus

Teave

Enamus meie mööblist tarnitakse lahtivõetuna pakendites. Kokkupanemise juhendid on mööbliga kaasas.

Vajadusel soovitame klientidele mööbli kokkupanemisteenuseid oma koostööparteritelt eri regioonides.

Teenuste hinnakiri on määratud koostööpartnerite poolt ning sõltub individuaalsest situatsioonist.

Parnterite kontaktid

Tallinnas ja Harjumaal - Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088

Tartus ja Lõuna-Eestis - Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088

Korduma kippuvad küsimused

Kas on võimalik jälgida oma tellimuse staatust?

Jah, teil on võimalik jälgida oma tellimuse staatust peale tellimuse kinnitusteave saamist sisestades tellimuse numbri, emaili või telefonfinumbri mida kasutasite tellimuse vormistamisel. Tellimust on võimalik jälgida siin.

Kas minuga võetakse ühendust enne mööbli kohaletoimetamist?

Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise kavandatav aeg, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda välja sobivam aeg. Tarnepäeval teavitab meie kuller klienti saabumisest umbes 30 minutit ette.

Millele pöörata tähelepanu, kui mööbel on kätte saadud?

Kohaletoimetamise ajal kontrollige, et pakendid ei oleks kahjustatud. Juhul kui te märkate mingeid kahjustusi, siis palun andke sellest kullerile teada. Juhul kui märkate mingeid kahjustusi või lahknevusi pakendite lahtivõtmisel kirjutage meile email aadressil [email protected] või võtke meiega ühendust telefonil +372 634 6288.

Kas kuller toob mööbli tuppa?

Kuller toob mööbli tuppa juhul kui on tellitud tuppatarne teenus juhul kui seda tellitud pole teostab kuller tasuta tarne maja välisukseni. Mööbli tuppatarne teenust saab tellida tellimust vormistades. Samuti on võimalik tellida tuppatarne teenus tellimusele juurde igal ajal enne tellimuse kohaletoimetamist saates meile emaili [email protected] või helistades +372 634 6288.

Mis siis, kui ma tahan mööblit tagasi saata?

Juhul kui soovite mööblit tagastada, siis palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected], telefoni teel numbril +372 634 6288 või täitke tagastusvorm, mille leiate siit. Oluline on, et mööbel oleks kokkupanemata ja originaalpakendis. Tagastatud mööblile saadame oma kulleri järgi 10 päeva jooksul. Raha tagastame pangaülekandega järgmisel päeval pärast mööbli kättesaamist (lisainfo siin).