Kohaletoimetamine
Tarneinfo
Kõik tellimused tarnitakse üle Eesti Teie koduni tasuta (kaubikuga ligipääsevate kohtadeni). 20 euro eest saab juurde tellida tuppatarneteenuse.
Tarnime mööblit ainult meie oma kullerite ja tarnspordiga, mistõttu vastutame täielikult tellitud kauba eest, kuni see jõuab Teie koju.
Püüame alati organiseerida kohaletoomise Teile sobival ajal. Meie logistik võtab kliendiga ühendust üks päev enne kohaletoimetamist, et täpsustada täpsem tarneaeg. Kohaletoimetamise päeval teavitab meie kuller klienti paki saabumisest umbes 30 minutit ette.
Ettemaks ei ole vajalik. Tellimuse saabudes on võimalik tasuda otse kullerile sularahas või kaardiga. Samuti on saadaval järelmaksuvõimalused.
Tarneaeg
Toote keskmine tarneaeg on välja toodud toote all kirjelduses ning seda arvestatakse tellimuse kinnitamise päevast alates. Kui tellimus on kinnitatud ja selle täitmine on alanud, teavitame teid sellest telefonikõne, e-kirja ja SMS-sõnumiga. Tellimuste vähesuse tõttu saartele võib kohaletoimetamise aeg saartele kujuneda oodatust pikemaks. Mööbel tarnitakse koheselt, kui marsruut on täitunud. Informeerime iga tellimuse kohaletoimetamisest eraldi. Siin saate jälgida oma tellimuse olekut.
Mööbli kokkupanemise teenus
Enamik meie mööblist tarnitakse pakendites lahtivõetuna. Kokkupanemise juhendid on mööbliga kaasas.
Vajadusel korral soovitame klientidele mööbli kokkupanemisteenust pakkuvaid koostööpartnereid eri regioonides.
Teenuste hinnakiri on määratud koostööpartnerite poolt ning sõltub individuaalsest olukorrast.
Tallinnas ja Harjumaal Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088
Tartus ja Lõuna-Eestis Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088
Korduma kippuvad küsimused
Jah, Teil on võimalik jälgida oma tellimuse staatust peale tellimuse kinnitusteabe saamist, sisestades tellimuse numbri, e-posti aadress või telefoninumbri, mida kasutasite tellimuse vormistamisel. Tellimust on võimalik jälgida siin.
Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse Teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise kavandatav aeg, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame Teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda välja sobivaim aeg. Kohaletoimetamise päeval teavitab meie kuller klienti saabumisest umbes 30 minutit ette.
Kohaletoimetamise ajal kontrollige pakendit kahjustuste suhtes. Juhul kui Te märkate mingeid kahjustusi, siis palun andke sellest kullerile teada. Juhul kui märkate mingeid kahjustusi või lahknevusi pakendite lahtivõtmisel, kirjutage meile e-kiri aadressil [email protected] või võtke meiega ühendust telefonil +372 634 6288.
Kuller toob mööbli tuppa juhul, kui on tellitud tuppatarneteenus. Juhul kui seda tellitud pole, toob kuller paki tasuta maja välisukseni. Mööbli tuppatarneteenus saab tellida tellimus vormistamise ajal. Samuti saab tuppatarne-teenuse tellida tellimusele juurde igal ajal enne tellimuse kohaletoimetamist, saates meile e-kirja [email protected] või helistades telefonil +372 634 6288.
Juhul kui soovite mööblit tagastada, siis palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected], telefoni teel numbril +372 634 6288 või täitke tagastusvorm, mille leiate siit. Oluline on, et mööbel oleks kokku panemata ja originaalpakendis. Tagastatud mööblile saadame oma kulleri järele 10 päeva jooksul. Raha tagastame pangaülekandega järgmisel päeval pärast mööbli kättesaamist (lisainfo siin).