Korv

Ostukorv on tühi
  • Profile
  • Soovitud kaubad
  • Cart

Tarneinfo

Tasuta kohaletoimetamine

Kõik tellimused tarnitakse üle Eesti Teie koduni tasuta (kaubikuga ligipääsevate kohtadeni). 20 euro eest saab juurde tellida tuppatarneteenuse.

Meie enda spetsiaalne transport

Tarnime mööblit ainult meie oma kullerite ja tarnspordiga, mistõttu vastutame täielikult tellitud kauba eest, kuni see jõuab Teie koju.

Kohaletoimtamine sobival ajal

Püüame alati organiseerida kohaletoomise Teile sobival ajal. Meie logistik võtab kliendiga ühendust üks päev enne kohaletoimetamist, et täpsustada täpsem tarneaeg. Kohaletoimetamise päeval teavitab meie kuller klienti paki saabumisest umbes 30 minutit ette.

Maksmine kauba kättesaamisel

Ettemaks ei ole vajalik. Tellimuse saabudes on võimalik tasuda otse kullerile sularahas või kaardiga. Samuti on saadaval järelmaksuvõimalused.

Tarneaeg

Toote keskmine tarneaeg on välja toodud toote all kirjelduses ning seda arvestatakse tellimuse kinnitamise päevast alates. Kui tellimus on kinnitatud ja selle täitmine on alanud, teavitame teid sellest telefonikõne, e-kirja ja SMS-sõnumiga. Tellimuste vähesuse tõttu saartele võib kohaletoimetamise aeg saartele kujuneda oodatust pikemaks. Mööbel tarnitakse koheselt, kui marsruut on täitunud. Informeerime iga tellimuse kohaletoimetamisest eraldi. Siin saate jälgida oma tellimuse olekut.

Mööbli kokkupanemise teenus

Teave

Enamik meie mööblist tarnitakse pakendites lahtivõetuna. Kokkupanemise juhendid on mööbliga kaasas.

Vajadusel korral soovitame klientidele mööbli kokkupanemisteenust pakkuvaid koostööpartnereid eri regioonides.

Teenuste hinnakiri on määratud koostööpartnerite poolt ning sõltub individuaalsest olukorrast.

Parnterite kontaktid

Tallinnas ja Harjumaal Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088

Tartus ja Lõuna-Eestis Kolimisrõõm OÜ
[email protected]
+372 568 14088

Korduma kippuvad küsimused

Delivery page faq

Millised on tarnekulud?

Pakume tellimuste tasuta kohaletoimetamist teie koduukseni üle kogu Eesti (sinna, kuhu kaubaveo mikrobussiga pääseb).

Kas on võimalik jälgida oma tellimuse staatust?

Jah, Teil on võimalik jälgida oma tellimuse staatust peale tellimuse kinnitusteabe saamist, sisestades tellimuse numbri, e-posti aadress või telefoninumbri, mida kasutasite tellimuse vormistamisel. Tellimust on võimalik jälgida siin.

Mis kell te tarnite mööblit?
Püüame korraldada teile sobivad tarneajad. Päev enne kohaletoimetamist saate SMS-i kavandatud tarneajaga, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda teile sobivamat aega. Kohaletoimetamise päeval, enne kohalejõudmist, võtab juht teiega ühendust tellimuses märgitud telefoninumbril.
Kas minuga võetakse ühendust enne mööbli kohaletoimetamist?
Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse Teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise kavandatav aeg, millele peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame Teiega telefoni teel ühendust, et pakkuda välja sobivaim aeg. Kohaletoimetamise päeval teavitab meie kuller klienti saabumisest umbes 30 minutit ette.
Kas kuller toob mööbli tuppa?

Kuller toob mööbli tuppa juhul, kui on tellitud tuppatarneteenus. Juhul kui seda tellitud pole, toob kuller paki tasuta maja välisukseni. Mööbli tuppatarne teenuse saab tellida tellimuse vormistamise ajal. Samuti saab tuppatarne teenuse lisada tellimusele juurde igal ajal enne tellimuse kohaletoimetamist, saates meile e-kiri [email protected] või helistades telefonil +372 634 6288.

Mida tähendab 96-tunnine ja 5 tööpäeva pikkune tarne?

See viitab eeldatavale tarneajale tööpäevades. 96-tunnine tarneaeg kehtib ainult erimärgistatud mööbli puhul, mis tarnitakse selle aja jooksul kindlaksmääratud Eesti linnadesse. Ülejäänud Eestisse kestab nende kaupade kohaletoimetamine kuni 5 tööpäeva. Tarneperioodi arvestatakse alates tellimuse kinnitamise päevast. Kui teil on küsimusi seoses tarnetähtajaga, võtke meiega ühendust aadressil [email protected] või telefonil +372 634 6288.

Kas on võimalik valida täpne tarnekuupäev?

Jah, päev enne kohaletoimetamist saadetakse teile SMS-sõnum, milles on märgitud kohaletoimetamise esialgne aeg ja te peate vastama JAH või EI. Kui me ei saa positiivset vastust, võtame teiega ühendust tellimuses märgitud telefoninumbril, et leppida kokku sobivam tarnepäev.

Kui kaua võtab mööbli kohaletoimetamine aega?
Tarneaeg sõltub valitud mööblist. Toote kirjelduses on märgitud esialgne tarneaeg tööpäevades, mis arvutatakse alates tellimuse kinnitamise päevast.
Kui mööbel hilineb, millal ma selle kätte saan?

Teavitame oma kliente ette võimalikest tarneviivitustest ja anname hinnangulise tarneaja tellimuses esitatud kontaktandmete kaudu. Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] või telefoni teel +372 634 6288.

Kuidas maksta erineva tarneajaga mööbli eest?
Erinevate tarneaegadega mööbli tarnimisel palume teil maksta ainult selle mööbli eest, mida me sel ajal tarnime.