Kopeeritud!

Meie ajalugu

Me ei keskendu iga päev mööblile, vaid oma klienditele. Mõistame, et meie roll on luua oma klientide kodudes mugavust, seega on meie jaoks kõige tähtsam, et meie kliendid oleksid rahul.

Teame, et klient saab rahul olla vaid siis, kui meie töötajad on rahul. Sellest tulenevalt jagame töötajatega oma edu ja pakume võimalusi eneseteostuseks. Meie juhid on alustanud oma karjääri klienditeeninduses otse klientidega töötades või logistika vallas. Nad ei sulge end kontoritesse, nad tunnevad igapäevaseid protsesse ja klientide vajadusi. Oma eeskujuga tuletavad nad meile iga päev meelde, et pingutus tasub end ära. Energia, jonnakus ja pühendumine klientidele tähendavad otsest karjäärihüpet sõltumata vanusest või haridusest.

Anname oma panuse ühiskonda, toetades neid, kes vajavad abi-lapsi, eakaid või raskustesse sattunud perekondi. Hoolime samuti rohemõtteviisist, istutades iga täidetud tellimuse eest ühe puu. Praeguseks oleme seda teinud juba üle miljoni korra.

Me ei müü lihtsalt mööblit - me aitame luua teie kodus rahu ja mugavust ning oleme uhked, et saame olla osa sellest protsessist.

Väärtused

Meie ettevõtte tegevust juhivad põhimõtted, mis peegeldavad seda, kes me oleme ja kuidas me püüame luua väärtust oma klientidele, partneritele ja töötajatele.

  • Õiglus. Me püüame saavutada tingimusteta läbipaistvust ja vastutust enda, oma kolleegide ja partnerite suhtes.
  • Innovatsioon. Otsime pidevalt võimalusi oma teenuste parandamiseks ja tootepakkumiste laiendamiseks, et rahuldada klientide vajadusi.
  • Lihtsus. Igas aspektis: planeerimine, delegeerimine ja protsesside rakendamine.
  • Efektiivsus. See on meie töö peamine põhimõte. Meie eesmärk on tagada sujuvad ja järjepidevad protsessid, kasutades optimaalselt ära sisemisi ja väliseid ressursse.

Meie missiooniks on nende väärtuste rakendamine meie igapäevases tegevuses, tagades pikaajalise väärtuse loomise.

Meie meeskond

Klienditeenindus

Meie peamiseks prioriteediks on õnnelikud kliendid. See on meie parim investeering.

Samavõrd oluline on meie jaoks klienditeeninduse järelteenindus, et teenindus ei lõppeks tellimuse müügiprotsessiga, vaid jätkuks ka, siis kui klient vajab abi või naaseb meie juurde uue sooviga.

Me mõistame, et meie pakutavad tooted on meie klientide elus olulisel kohal. Mõne jaoks on see esimene oma diivan, teise jaoks on see kauaoodatud kodu renoveerimine.

Selles tulenevalt oleme alati hea meelega valmis pühendama aega oma klientidele olenevalt nende vajadustest.

Logistika

Kõik tellimused üle Eesti toimetatakse kohale tasuta meie enda usaldusväärsete kullerite abil, kes vastutavad kauba eest täies ulatuses, kuniks see jõuab Teie koju. Mööbli logistika ja suurte pakkide kohaletoimetamine võib olla keeruline. Selleks et tagada suurepärane kliendikogemus, teeme me seda ise.

Meie ülesanne on tagada, et tellitud mööbel jõuaks oma uude koju võimalikult kiiresti ja turvaliselt.

Oleme oma klientidega otseses ja pidevas ühenduses, mis võimaldab pöörata suurt tähelepanu üksikasjadele ning aitab vajaduse korral dünaamilises muutuvas keskkonnas kiiresti ümber orienteeruda.

Heategevus

Me tahame olla ühiskondlikult vastutustundlik ettevõte, otsides pidevalt viise, kuidas aidata kaasa ühiskonna heaolu loomisele ja suurendamisele.

Pakume mitmel viisil toetust ning oleme osa rahvusvahelisest organisatsioonist „Trees for the Future“. Lisateavet selle kohta leiate siit.

Meedia meist

Meie töö ei jää ajakirjanduses märkamata- see on meile suur au ja tunnustus. Jagades oma lugu, väärtusi ja tegusid, püüame teisi inspireerida.

Lisateavet meie kohta leiate ajakirjandusest siit.