Kategooriad

Garantiitingimused ja kauba tagastus

Olete avastanud praaktoote või arvate, et toode on saanud transpordi käigus kahjustada? Ärge muretsege, leiame koos lahenduse! Võimaluse korral saatke praaktootest pilt ning kahjustada saanud detaili number juhendi järgi meie e-posti aadressile [email protected], siis leiame kiiremini lahenduse.

Moobel1.ee 365 Päeva raha tagasi võimalus

Erinevalt paljudest teistest veebi- ja tavakauplustest on Teil võimalus kaup tagastada ja raha tagasi saada täiesti ilma põhjuseta 365 päeva jooksul. Tagastamise eest maksma ei pea. Meie logistik võtab Teiega ühendust ja lepib Teiega kokku meie kulleri saabumisaja. Tagastamisele kuuluv toode peab vastama järgmistele nõuetele:

  • - mööbel peab olema pakendatud originaalpakendisse (võite avada pakendi ettevaatlikult, lõigates pakendi lindid läbi);
  • - kvaliteetsed tooted, mis on olnud kokkupandud või mida on üritatud kokku panna, ei kuulu tagastamisele;
  • - toode ei kuulu tagastamisele, kui see on kliendi poolt kahjustatud;
  • - juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet, asendame toote või selle defektsed detailid kvaliteetsemate vastu või tagastame raha;
  • - tagastamisele kuuluv kaup korjatakse peale lähimast kohast, kuhu meie mööbel1.ee kaubikuga on võimalik ligi pääseda;
  • - tagastamisele kuuluvatele kaupadele tuleme järele 10 tööpäeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

24-kuuline kvaliteedigarantii

Kõikide Mööbel1.ee lehel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos. Mööbel1.ee toodetel on 2-aastane tootjagarantii, mille tingimused leiate tooteinfost ja garantiilehelt. Pärast ostu enne kokkupanemist kontrollige kaup.

  • Garantii kehtib tingimustel:
  • - kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit;
  • - garantii kehtib toodetele, millel on tootja või tarnija põhjustatud kvaliteedi puudusi;
  • - klient ei ole mööblit kahjustanud;
  • Garantii kaotab kehtivuse juhul kui:
  • - klient on mööbli kahjustanud;
  • - mööbel on kahjustada saanud määramata jõu mõjul (ootamatu, kontrollimata olukorra tõttu).

Soovitame originaalpakendit mitte enne ära visata, kui mööbel on kokku pandud. Garantiinõude korral võib nõuda lisateavet, mis asub toote pakendil.

Kui olete avastanud mööblidefekti mööbli kasutamise tagajärjel, siis palun informeerige meid telefonil +372 634 6288 või e-posti teel [email protected]. Mööbel1.ee asendab defektiga detailid või tooted 15-45 päeva jooksul.

Juhul kui olete avastanud 24 kuulise kvaliteedigarantii jooksul peidetud puudusi, siis palun pildistage need üles ja saatke [email protected]. Saadame info edasi tootjale ning tootja otsustab, kas tegemist on garantiijuhtumiga. Tootja otsusest teavitame Teid kohe, kui oleme vastuse saanud.

  • - Tootjagarantii ei laiene toote amortiseerumisele.
  • - Juhul kui toote tagastamise põhjuseks on halb kvaliteet, siis vahetame selle toote uue vastu välja või tagastame raha.

Juhul kui Te ei ole rahul Mööbel1.ee kauba või teenindusega, siis palun andke sellest teada [email protected]. Juhul kui saadud vastus Teie tellitud kauba või teenuse kohta ei rahulda Teid võite teha päringu Euroopa Komisjoni veebipõhiste vaidluste lahendamise platvormile http://ec.europa.eu/odr/ ning informeerida meid sellest.

Praak - või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

Garantii taotluse vorm

  • Ankeedis märgitud isikuandmed peavad ühtima tellimuse esitanud isiku andmetega.

 

Tellimuse numbri leiate e-kirjast, mis oli saadetud e-posti aadressile, mille märkisite tellimuse esitamisel.

Kui mööbliese või selle pakend on kahjustatud, palume lisada pilt, millel on nähtav kahjustus. Kui mõni detail on puudu, märkige see kokkupanemisjuhendis ära, nagu on näidatud selles näidises. Palume lisada ka pildid kõikide saadud pakendite peal olevatest siltidest.

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning sellele kehtivad Google'i privaatsuspoliitika ja Google'i teenusetingimused.