Kopeeritud!
50 € soodustus koodiga CM50 tellimustele üle 700 € 00 t. 00 min. 00 s.

Tagastamise ja garantii informatsioon

Toote tagastamise ja garantii kohta teabe saamiseks võtke meiega ühendust telefonil +372 634 6288 või e-posti aadressil [email protected]. Lisateavet ja lisatingimusi leiate allolevast tekstist.

365-päevane raha tagasi garantii

Lisaks seadusest tulenevale 14-päevasele tagastusõigusele "Ostutingimused" , pakume ka 365 päeva raha tagasi garantiid. Kui te ei ole kvaliteetse tootega 100% rahul, saate selle tagastada 365 kalendripäeva jooksul ja saate kogu raha tagasi. Tagastatud esemete eest hoolitseme meie – tuleme neile tasuta järgi 5 tööpäeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

  • Hea kvaliteediga kaupade tagastamise tingimused:
  • - Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Märkus. Toote kontrollimiseks võite eemaldada pakendi pitseerimiseks kasutatud teibid.
  • - Kokkupandud või kokku panna proovitud mööblit ei saa tagastada.
  • - Toode peab jääma ostja poolt kahjustamata.
  • - Toode peab sisaldama oma esialgset kaubanduslikku välimust (terve etikett, kahjustamata kaitsekile jne) ja säilitama oma kasutusomadused. Märkus: See punkt ei kehti defektse toote tagastamise korral.
  • - Tagastatav toode peab olema sama moodi komplekteeritud, nagu selle ostja algselt kätte sai.
  • - Kasutatud toodet ei saa tagastada.
  • - Tagastatud kaubale saame ise järgi tulla, kuhu kauba-minibuss pääseb.

Tagastamisprotsess

Kauba(de) tagastamiseks 365 päeva jooksul selle kohaletoimetamisest palume võtta meiega ühendust aadressil [email protected] või telefonil +372 634 6288 ning täpsustada tagastatava(te) kauba(de) täpne nimetus või kood ning tellimuse number. Teise võimalusena võite täita alloleva tagastusvormi.

Tagasimaksed

Tagastatud summa kanname teie pangakontole järgmisel päeval pärast mööbli tagastamist.

24-kuuline kvaliteedigarantii

Kogu mööblile kehtib 24-kuuline tootjagarantii. Garantiiteabe leiate tootekirjelduse väljalt koos muude toote spetsifikatsioonidega ja toote tarnimisel kaasasolevalt garantiilehelt.

Enne mööbli kokkupanemist soovitame see hoolikalt üle vaadata ja veenduda, et tootel ei oleks nähtavaid defekte. Soovitame säilitada ka originaalpakendi. Garantiihoolduse käigus võidakse nõuda teavet toote mudeli kohta, mis on toodud toote pakendil.

  • Garantii kehtivustingimused:
  • - Mööbli kokkupanemisel järgib ostja kokkupanemisjuhendit.
  • - Toodet on kasutatud sihtotstarbeliselt ja hooldatud vastavalt ettenähtud hooldusreeglitele.
  • - Garantii kehtib tootja süül tekkinud toote kvaliteedi puudustele ja transportimisel müüja transpordiga.
  • - Tootjagarantii ei kehti loomulikult kulunud mööbliosadele ja mööblikangale.
  • Ostjal ei ole õigust garantiile järgmistel juhtudel:
  • - Kaup sai kahjustada ostja süül.
  • - Mööbel sai kahjustada vääramatu jõu tõttu.
  • - Mööblit modifitseeris ostja.

Garantiinõude protsess:

Kui märkate garantiiajal tootel puudusi, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected] ja lisage foto või muu visuaalne materjal (video), millel mainitud puudused on selgelt nähtavad.

Teeme koostööd erinevate tarnijatega, seega on garantiiteeninduse aeg individuaalne. Garantiiosade kohaletoimetamine võtab tavaliselt 10-20 tööpäeva alates garantii registreerimisest. Oluline on märkida, et tootjagarantii ei kehti loomulikult kulunud mööbliosadele ega mööblikangale.

Kui märkate pärast toote ostmist kvaliteedivigu, on teil õigus esitada pretensioon 24 kuu jooksul alates toote kättetoimetamise kuupäevast. Parandame puudused, vahetame toote välja või – juhul kui kumbki neist ei ole võimalik – tagastame teile tasutud summa.

Juhul kui Te ei ole rahul Mööbel1.ee kauba või teenindusega, siis palun andke sellest teada [email protected]. Juhul kui saadud vastus Teie tellitud kauba või teenuse kohta ei rahulda Teid võite teha päringu Euroopa Komisjoni veebipõhiste vaidluste lahendamise platvormile ning informeerida meid sellest.

Praak - või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

Garantiiteenuse taotlus

  • Ankeedis märgitud isikuandmed peavad ühtima tellimuse esitanud isiku andmetega.

 

Tellimuse numbri leiate e-kirjast, mis oli saadetud e-posti aadressile, mille märkisite tellimuse esitamisel.

Kui mööbliese või selle pakend on kahjustatud, palume lisada pilt, millel on nähtav kahjustus. Kui mõni detail on puudu, märkige see kokkupanemisjuhendis ära, nagu on näidatud selles näidises. Palume lisada ka pildid kõikide saadud pakendite peal olevatest siltidest.
Märkus: Manuse maksimaalne suurus ei tohi ületada 25 MB.

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning sellele kehtivad Google'i privaatsuspoliitika ja Google'i teenusetingimused.

Korduma kippuvad küsimused

Tagastamine ja garantii

Kas te annate mööblile tootjagarantii?
Kogu mööblile antakse 24-kuuline garantii, välja arvatud juhul, kui tootja annab pikema garantii. Garantiiaeg algab päevast, mil me tarnime mööbli.
Kuhu ma peaksin pöörduma ja millist teavet peaksin esitama seoses mööbli defektiga?

Kui olete saanud defektiga mööbli, saatke meile e-posti aadressil [email protected] fotosid või muud visuaalset materjali (näiteks video). Meie garantiiosakond hindab olukorda ja võtab teiega ühendust võimalike lahenduste leidmiseks.

Kui kaua ma pean ootama garantiiosasid?

Garantiiosade kohaletoimetamine võtab tavaliselt 10-20 tööpäeva alates garantii registreerimisest.

Mis siis, kui ma tahan mööblit tagasi saata?

Mööbli tagastamise soovist palume teada anda meili teel [email protected], telefonil +372 634 6288. Tagastamise tingimustega tutvumiseks tutvu siit.

Mida tähendab 365-päevane tagastusõigus?

365-päevane tagastusõigus tähendab, et kui te ei ole oma kvaliteetse tootega 100% rahul, võite selle 365 kalendripäeva jooksul tagastada. Tagastatud mööbel peab olema originaalpakendis ja seda ei ole kokku pandud. Lisateavet tagastamispoliitika kohta leiate siit.